Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

21 Μαρτίου , Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού

Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού σήμερα και στην τάξη μας την τιμήσαμε μιλώντας , τραγουδώντας , παίζοντας και βλέποντας μια ταινιούλα.

Παρουσίαση

 
Ακούσαμε το τραγούδι " Χέρια σαν κι αυτά" από Locomondo.
 
 
Διαβάσαμε το ποίημα "Μάνα σε γέννησε":
 
Μάνα σε γέννησε

Μάνα σε γέννησε με μαύρο δέρμα
και μένα η μητέρα μου είναι λευκή,
μα όμως στα χρώματα βάλαμε τέρμα
και όλους μας δένει η ίδια ευχή.

Το χρώμα που έχεις ποτέ δεν με νοιάζει,
σε νιώθω στο πλάι σαν νέο αδελφό
γιατί μες στις φλέβες το αίμα μας μοιάζει
και όσα μου λέγαν εγώ τ’ αψηφώ.


Ζεις σ’ ένα τόπο που είναι μακριά μου
και ίσως να φτάνει αργά η αυγή,
μα_ο ίδιος αέρας φυσάει στη στεριά μου
κι ο ίδιος ο ήλιος φωτίζει την γη.
Ν’ αφήσω την λάμψη σου, θέλω, παρθένα
και μόνο να δώσω μια σκέψη χρυσή
τα ίδια τα όνειρα που έχω για μένα
τα ίδια, θα θέλω, να έχεις και συ !..
 
πηγη: εδω     
 
Φτιάξαμε τα δαχτυλάκια μας  ανθρωπάκια άσπρα, κίτρινα , κόκκινα , μαύρα. Όλα χαμογελαστα. Με τις ασκησούλες που κάναμε (βλ. παρουσιαση) διαπιστώσαμε πως όλα χαίρονται όταν φερόμαστε όμορφα και όλα στεναχωριούνται με την άσχημη συμπεριφορά.





΄
Παρακολουθήσαμε την ταινία " Ειρήνη , η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα"

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου